Monday, January 9, 2012

Aurtengo oporrak

GABONETAKO OPORRAK

Aurtengo gabonak familiarekin ospatu ditut, gospel batera joan naiz nire aita, ama eta bi arrebekin. Olentzero egunean nire etxean egon nintzen baina arratsaldeko 5tik ekarri dozte: Bi libruru, Buzzer bat, zauriak egiteko gauza bat eta distirako gauza bat. Gabon Zaharretan mahatsekin ia ito nintzen eta urte berria pasa ostean bolanderak bota nituen eta nire osaba auzokoei bolanderak batzuk bota egin zizkien. Urte berri eggunean Zorriketa familiarekin ospatu nuen . Eta erregeen eguna Hernani familiarekin. Hernani familiarekin erregeen kabalgatara joan nintzen. Nire legunzua lagun bat ikusi zuen kabalgataren barruan, baina mutil hori agurtu zuen nire legunzua eta bakarrik eman zion gozoki bat begian. Erregeek gauza hauek ekarri doztie: 55,55 euro , Harry Potteren lego handi bat, PlayStation move bat eta PlayStationko moveko joku bat. Sapatuan mision imposibleko pelikula ikusi nuen zineman. Eta opor guztietan Harry Potterren lau pelikula ikusi dut.


OSO ONDO PASATU NAIZ OPORRETAN!!!!

ZORIONAK ETA URTE BERRI ON!!!!!

No comments:

Post a Comment